A Dialog Plusz Audit Könyvvizsgáló Kft.

 

A 188/1994. (XII. 30.) Korm. sz. rendelettel módosított 46/1992. (III. 13.) Korm. sz. rendelet alapján a Pénzügyminisztérium által megadott könyvvizsgálói tevékenységre jogosító engedéllyel rendelkező 100%-os belföldi tulajdonú könyvvizsgáló társaság.

Az alapítás éve: 1996.

  • Könyvvizsgálói engedély száma: KE-0662/96/V.
  • A kamarai nyilvántartásba vételi száma: 000088 
 

A Társaság által foglalkoztatott könyvvizsgálók – bejegyzett könyvvizsgálók, akik a törvényi elvárásoknak megfelelően a Magyar Könyvvizsgálói Kamara tagjai.

Szakértői számaink:

  • SZPT – 084/01 Pénztárak
  • SZBI – 069/01 Biztosító intézetek
  • SZBV – 089/02 Befektetési vállalkozások
  • SZHI – 012/98 Hitelintézetek és pénzügyi vállalkozások

 vizsgálati feladatainak ellátására.

Magyar Könyvvizsgálói Kamarai minősítések:

mkvk

  • KM002211 költségvetési, valamint
  • T-000088/97  pénzügyi intézményi minősítés.

 

A társaság vezető munkatársai, igazgatósága

Ügyvezető igazgatók:

Villányi András
Suchanyecz Ádámné
Gáspárné Farkas Ágota

 

A társaság főbb tevékenységi köre

 

  • könyvvizsgálat, ezen belül költségvetési, pénzintézeti audit,
  • prudenciális vizsgálat,
  • pénzügyi, számviteli és adótanácsadás,
  • vagyonkezelés,
  • költségvetési szervek, gazdasági társaságok működésének, gazdálkodásának
    átvilágítása, stratégiai és szervezeti javaslat készítése,
  • cégalapítási, likviditási menedzselési tanácsadás,
  • hatékonysági, gazdaságosság, értékelemzési vizsgálatok és javaslatok,
  • átvilágítás,
  • informatikai audit

A Dialog Plusz Audit Kft. szolgáltatói tevékenysége során az informatika, a pénzügyi, számviteli és adó ellenőrzés és tanácsadás, valamint a könyvvizsgálat területére koncentrál.

Cégünk az általa foglalkoztatott szakértők tevékenységére 50 mFt/kár/év értékhatárig, az Allianz Hungária Biztosító Zrt.-nél kötött felelősség biztosítással rendelkezik.

 

 

Folyamatos könyvvizsgálat, szaktanácsadás, adószakértés

Magasan képzett és jelentős szakmai tapasztalatokkal rendelkező könyvvizsgáló munkatársaink bevonásával vállalkozunk folyamatos könyvvizsgálói és adószakértői, tanácsadói feladatok ellátására.

A megbízás teljesítése során a szakértőink folyamatosan a megrendelőink rendelkezésére állnak, tanácsaikkal segítik a szakmai feladatok ellátását, egyben gondoskodnak a törvényi szabályozásnak való megfelelésnek.

 

Komplex helyszíni pénzügyi, számviteli, vizsgálatok lebonyolítása

A komplex helyszíni vizsgálatok során a megbízóink részére előre egyeztetett, illetve törvény által előírt határidőre végezzük el a könyvvizsgálati feladatokat, melyről elkészítjük a könyvvizsgálói jelentést. Tevékenységünk elsősorban a törvényben foglalt kötelezettségek betartásának ellenőrzésére terjed ki. A megbízó munkatársainak munkáját csak a vizsgálataink során tapasztaltak alapján tudjuk segíteni.

 

Informatikai rendszerek auditálása, ellenőrzése

Nemzetközi minősítésű IT auditor (CISA) szakembereink közreműködésével végezzük az informatikai rendszerek ellenőrzését, felülvizsgálatát, szakértői minősítését. Az audit során az alkalmazásokat nem csak informatikai szempontok szerint vizsgáljuk, hanem a megbízó üzleti folyamataiból kiindulva minősítjük az informatikai támogatást, az adott rendszer megfelelőségét.