A Dialog Plusz Cégcsoport neve a garancia arra, hogy immár több mint 20 éve ügyfeleink megelégedett partnerei vagyunk, a ránk bízott feladatokat mindig szakszerűen, határidőre elvégezzük!
Erősségeink
A Dialog Plusz Cégcsoport múltban nyújtott teljesítménye – immár több mint 20 éve –, mely nélkül a jövőbeli sikerek elképzelhetetlenek lennének.
Megbízhatóság és Rugalmasság – a Dialog cégcsoportnak rendkívül fontos tevékenysége során, hogy a cégtől elvártható legnagyobb megbízhatósággal végezze szolgáltatásait, mindezt úgy hogy rugalmasan kezelje ügyfeleinek igényét.
Specializált szakmai felkészültség a munkaerő-kölcsönzés és közvetítés területén kifejezetten a banki- és biztosítási szektor számára.
1991 – A Dialog Plusz Számítástechnika Kft megalapítása.
1996 – A Dialog Plusz Audit Könyvvizsgáló Kft megalakulása.
1998 – A Dialog Plusz Számítástechnikai Kft bevezeti az ISO minőségbiztosítási rendszert (kronologikusan: ISO 9001:1994, ISO9001:2000, ISO9001:2008), melyet a TÜV Rheinland évente felülvizsgál.
2003 – Dialog Cégcsoport új szolgáltatással bővíti palettáját: Call-centerek teljes kialakítása és hozzá kapcsolódó munkafolyamatok tevékenységének kiszervezése (outsourcing).
2005 – A Cégcsoport a Közbeszerzési Tanács minősített ajánlattevőjévé válik. (Jelenleg Közbeszerzési Hatóság)
2006 – A cég a munkaerő-kölcsönzési tevékenységgel szélesíti szolgáltatási spektrumát.
(Munkaerő-kölcsénzői tevékenység végzéséről szóló határozat nyilvántartásba vétele, eng.száma.: 35952-4/2006-326)