A Dialog Plusz Cégcsoport

 

A Dialog Plusz Cégcsoport neve a garancia arra, hogy immár több mint 20 éve ügyfeleink megelégedett partnerei vagyunk, a ránk bízott feladatokat mindig szakszerűen, határidőre elvégezzük!

 

Erősségeink

 

 

shutterstock_167903873

    • A Dialog Plusz Cégcsoport múltban nyújtott teljesítménye – immár több mint 20 éve, mely nélkül a jövőbeli sikerek elképzelhetetlenek lennének.
       
    • Megbízhatóság és Rugalmasság – a Dialog cégcsoportnak   rendkívül fontos tevékenysége során, hogy a cégtől elvártható legnagyobb megbízhatósággal végezze szolgáltatásait, mindezt úgy hogy rugalmasan kezelje ügyfeleinek igényét.
       
      • Specializált szakmai felkészültség a munkaerő-kölcsönzés és közvetítés területén kifejezetten a banki- és biztosítási szektor számára.
         
      • Stabil, tőkeerős vállalat, átlátható tulajdonosi szerkezet.
         
      • Legális foglalkoztatás, megbízható munkáltató.
         
    • Szolgáltatásaink országos lefedettségűek.

 

Mérföldkövek a cég életében

 

 

shutterstock_99500552 copy

    • 1984 – A Dialog Szakcsoport megalapítása.
       
    • 1991 – A Dialog Plusz Számítástechnika Kft megalapítása.
       
    • 1996 – A Dialog Plusz Audit Könyvvizsgáló Kft megalakulása.
       
    • 1998 – A Dialog Plusz Számítástechnikai Kft bevezeti az ISO minőségbiztosítási rendszert (kronologikusan: ISO 9001:1994, ISO9001:2000, ISO9001:2008), melyet a TÜV Rheinland évente felülvizsgál.
       
    • 2003 – Dialog Cégcsoport új szolgáltatással bővíti palettáját: Call-centerek teljes kialakítása és hozzá kapcsolódó munkafolyamatok tevékenységének kiszervezése (outsourcing).
       
    • 2005 – A Cégcsoport a Közbeszerzési Tanács minősített ajánlattevőjévé válik. (Jelenleg Közbeszerzési Hatóság)
       
  • 2006 – A cég a munkaerő-kölcsönzési tevékenységgel szélesíti szolgáltatási spektrumát.
    (Munkaerő-kölcsénzői tevékenység végzéséről szóló határozat nyilvántartásba vétele, eng.száma.: 35952-4/2006-326)