Dialog Plusz Számítástechnikai Kft.

 

dialog_logo_piros_kor

A Dialog Plusz Számítástechnikai Kft.-t 1991-ben belföldi természetes személyek alapították és jelenleg is 100%-os hazai tulajdonban lévő vállalkozás. Az elmúlt több mint tíz év során cégünk az adatfeldolgozás, munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés, telefonos és személyes ügyfélszolgálat területén dinamikusan fejlődött. Társasági szerződés alapján 1991-ben a Kft, az 1984-ben alapított Dialog Számítástechnikai Szolgáltató szakcsoportból átalakulással jött létre. Cégünk így 30 éve folyamatosan áll partnerei rendelkezésére. Megbízóinkkal hosszantartó, megbízható partneri együttműködésre törekszünk. Alapelveink közé tartozik a versenyszemlélet, a rugalmasság és a megújulásképessége.

Vezető munkatársaink több éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, célunk, hogy partnereinket hozzásegítsük a minőségi, hatékony és gazdaságos munkaerő-állomány biztosításához. A feladatok bizalmas jellege miatt kiemelt figyelmet fordítunk a titok- és adatvédelemre, illetve partnereink érdekeinek védelmére. Sokéves tapasztalatunk alapján megelégedéssel állapíthatjuk meg, hogy megrendelőink az általunk delegált szakemberek munkájával a legteljesebb mértékben meg voltak (vannak) elégedve.

 

A társaság főbb tevékenységi köre

 
 

Filozófiánk

Alapvető irányelvünk az ügyfélközpontúság. Rugalmasan, pontosan biztosítjuk szolgáltatásainkat, a határidőket minden esetben betartjuk maximálisan figyelembe véve partnereink igényeit. Sokoldalú, egymást kiegészítő és erősítő szolgáltatásokkal lehetünk megrendelőink hosszú távú stratégiai szövetségesei, így elősegítve üzleti sikereiket.

Folyamatosan követjük a szakma fejlődését, biztosítjuk az ISO 9001:2008 minőségi szabvány megismerését és használatát.

Ezen filozófiáink biztosítja, hogy mindig a legmagasabb szakmai színvonalon oldjuk meg a ránk bízott feladatot.

Minőségbiztosítás

Cégünk ISO 9001:2008 TÜV Cert Rheinland -Euroqua minőségbiztosítási szabvány szerinti tanúsítással rendelkezik, amely az adatfeldolgozás, munkaerő-kölcsönzés, -közvetítés, és telefonos ügyfélszolgálati tevékenység végzésére terjed ki.

Szolgáltatási tevékenységeink végzését a minőségi követelmények betartásával végezzük. Munkatársainkkal megismertetjük a minőséggel kapcsolatos elvárásokat, a törvényi, jogszabályi előírásokat, hogy felelősséget érezzenek munkájuk és szolgáltatásaink minőségéért.

 

Humán-erőforrás

Felkészült és elkötelezett munkatársaink jelentik a siker zálogát.

A Dialog cégcsoport adatbázisában egyaránt megtalálható:

  • gyakorlott adatrögzítő,
  • képzett telefonos és személyes ügyfélszolgálati munkatárs,
  • banki, biztosítási területen gyakorlatot szerzett adminisztrációs munkatárs,
  • banki back office területen gyakorlatot szerzett munkatárs,
  • banki hitel területen gyakorlatot szerzett munkatárs,
  • a közgazdasági végzettséggel rendelkező számviteli szakember,
  • bejegyzett könyvvizsgáló,
  • minősített IT auditor,
  • szakjogász,
  • közgazdaságtudományok doktora,
  • még számos magasan képzett szakember.