„A megelégedett ügyfél titka a gyors és pontos ügyfélkiszolgálás.”
A Dialog Plusz Cégcsoport már több, mint húsz éve foglalkozik partnerei részére komplex Call Center szolgáltatások nyújtásával.
Call center és kapcsolódó szolgáltatásaink kiterjednek egyaránt az üzemeltetésre, az ügyintézők biztosítására, képzésére, szükséges tréningek szervezésére.
Amennyiben meglévő Call Centerében gondot okoz Önnek, hogy a feladatok nem egyenletesen, hanem változó volumenben jelentkeznek, időszakosan, vagy hosszabb távon a meglévő ügyintézők létszámát bővíteni szükséges, abban az esetben:
Miért válasszon minket?
Rövid határidőn belül, szakképzett, gyakorlott ügyintézők biztosítása folyamatos oktatással és minőségbiztosítással.
Biztosítási szektorban és közüzemi szolgáltatóknál több éves szakmai tapasztalattal.