Ez a weboldal cookie-kat használ az online felhasználói élmény növelése érdekében. Ön az oldal használatának folytatásával beleegyezik a cookie-k használatába. További információ.
Megbízhatóság és Rugalmasság 1991 óta

„A megelégedett ügyfél titka a gyors és pontos ügyfélkiszolgálás.”

A Dialog Plusz Cégcsoport már több, mint húsz éve foglalkozik partnerei részére komplex Call Center szolgáltatások nyújtásával.

Call center és kapcsolódó szolgáltatásaink kiterjednek egyaránt az üzemeltetésre, az ügyintézők biztosítására, képzésére, szükséges tréningek szervezésére.

Amennyiben meglévő Call Centerében gondot okoz Önnek, hogy a feladatok nem egyenletesen, hanem változó volumenben jelentkeznek, időszakosan, vagy hosszabb távon a meglévő ügyintézők létszámát bővíteni szükséges, abban az esetben:

  • Többéves szakmai tapasztalattal rendelkező Call center ügyintézők biztosítása

  • Megbízó igénye esetén tréningek tartása

    • Kommunikációs tréningek
    • Stresszkezelés
  • Minőségbiztosítás

    • Visszahallgatott beszélgetések kiértékelése
    • Ügyintézők egyéni értékelése
    • A kiértékelések alapján szükséges oktatás megszervezése
  • Ügyfélelégedettség mérése

Miért válasszon minket?

Rövid határidőn belül, szakképzett, gyakorlott ügyintézők biztosítása folyamatos oktatással és minőségbiztosítással.

Biztosítási szektorban és közüzemi szolgáltatóknál több éves szakmai tapasztalattal.