„A megelégedett ügyfél titka a gyors és pontos tájékoztatás, kiszolgálás.”
– Ennek eléréséhez nyújt segítséget a Dialog Plusz Cégcsoport
A verbális társalgás, ezen belül a telefonos tájékoztatás szerepe jelentős mértékben felértékelődött az elmúlt évek során.
Tudjuk, hogy megrendelőinknek elsődleges, hogy ügyfeleiknek magas szintű szolgáltatást biztosítsanak, ehhez nyújtunk segítséget az Önök számára!
A Dialog Plusz Cégcsoport már több, mint tíz éve foglalkozik partnerei részére Call Center szolgáltatások nyújtásával.
Call center szolgáltatásunk egyaránt kiterjed a már meglévő Call Centerek üzemeltetésére, ügyintézők biztosítására, képzések, tréningek szervezésére, illetve új központok létrehozására. Tapasztalattal rendelkezünk komplett Call Centerek kivitelezésével kapcsolatban, ahol cégünk a megtervezéstől a kivitelezésen át (beleértve a folyamatos üzemeltetést és minőségbiztosítást) teljeskörű szolgáltatást nyújt a megrendelő számára.
Az új call centerek kialakítása az alábbiakkal állunk rendelkezésére:
Amennyiben már van Call Centere, de gondot okoz Önnek, hogy a feladatok nem egyenletesen,
hanem változó volumenben jelentkeznek, abban az esetben: