Call Center szolgáltatások

 

„A megelégedett ügyfél titka a gyors és pontos tájékoztatás, kiszolgálás.”
– Ennek eléréséhez nyújt segítséget a Dialog Plusz Cégcsoport

A verbális társalgás, ezen belül a telefonos tájékoztatás szerepe jelentős mértékben felértékelődött az elmúlt évek során.

Tudjuk, hogy megrendelőinknek elsődleges, hogy ügyfeleiknek magas szintű szolgáltatást biztosítsanak, ehhez nyújtunk segítséget az Önök számára!

A Dialog Plusz Cégcsoport már több, mint tíz éve foglalkozik partnerei részére Call Center szolgáltatások nyújtásával.

Call center szolgáltatásunk egyaránt kiterjed a már meglévő Call Centerek üzemeltetésére, ügyintézők biztosítására, képzések, tréningek szervezésére, illetve új központok létrehozására. Tapasztalattal rendelkezünk komplett Call Centerek kivitelezésével kapcsolatban, ahol cégünk a megtervezéstől a kivitelezésen át (beleértve a folyamatos üzemeltetést és minőségbiztosítást) teljeskörű szolgáltatást nyújt a megrendelő számára.

 

Önnek csak igényeit kell megfogalmaznia – mi minden másról gondoskodunk!
 

Az új call centerek kialakítása az alábbiakkal állunk rendelkezésére:

  • teljes technikai felszereléssel létrehozzuk a Call Centert,
  • biztosítjuk a megfelelő szakember gárdát, mind ügyintézők,
  • mind supervisorok tekintetében,
  • elvégezzük a szükséges oktatásokat folyamatos képzéssel,
  • biztosítjuk a folyamatos üzemeltetést,
  • minőségbiztosítást.

Amennyiben már van Call Centere, de gondot okoz Önnek, hogy a feladatok nem egyenletesen,
hanem változó volumenben jelentkeznek, abban az esetben:

  • rendelkezünk azokkal a nagy tapasztalatú munkatársakkal, akik ilyen helyzetekben képesek segíteni,
  • munkatársainkat az új igény felmerülését követő két, három napon belül tudjuk a megrendelő részére biztosítani,
  • a munkatársak kiválasztásával és felkészítésével kapcsolatos feladatokat elvégezzük,
  • a munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs, munkaügyi és bérszámfejtési feladatokat is ellátjuk.